top of page

התבגרות אופנתית | טור אישי


אני קוראת לזה התבגרות אופנתית.

לקנות פחות, חכם וכמה שיותר מדויק.

אליי זה הגיע לפני כמה שנים.

אני מגדירה את השלב הזה כהעדפה של איכות על פני כמות.

ארון שמשרת אותי ולא אני אותו. ולא, לא מדובר רק על יכולת כלכלית לרכוש בגדים יקרים, אלא על לבדוק מה אנחנו קונים. ממש כמו האוכל שאנו מכניסים הביתה.

כבר כמה שנים אני בודקת אטיקטים של בגדים בדיוק כמו האוכל שאני קונה בסופר.

לא יאומן שעד לפני עשור לא היו רשומים במאכלים נתונים חשובים כמו קלוריות, שומנים, סוכרים! אז כרגע בביגוד המצב הוא לא שונה ממה שהיה פעם במוצרי מזון.

בקושי יש נתונים, במקרה הטוב הרכב בסיסי של בד ומדינת יצור. לצערי אצל חלק מהמעצבים המקומיים יש תוויות לצורך קישוט בלבד, ללא סימון אחד וחבל. אז באוכל אתם בוודאי תגידו שאתם מעדיפים אוכל בריא, או מסעדת שף, אוכל ביתי ולא ג׳אנק פוד, נכון? אני חייבת לציין שאני אוהבת אוכל. גם ג׳אנק פוד. לא מתייפייפת, אבל היום אני יודעת מה הנזקים שהוא גורם לבריאות שלי וגם למשקל. אז אני מנסה להתרחק מזה…

אולי חוטאת מדי פעם. זו עבודה לא קלה. אז בצורה זו אני מנסה להתנהל עם הבגדים שאני צורכת.

אז לֶמה אני קוראת ג׳אנק-פוד אופנתי?

דמיינו את עצמכן בחנות גדולה, ענקית ומלאת כל טוב. שקיות קנייה לרשותכן ואתן מכניסות בהן כל מה שרק קורץ לכן. הרי זה אפשרי, לא צריך למכור כליה כדי לקנות את הג׳קט ואת הטישרט ואת הג׳ינס המעט יותר בהיר מהעשרות שכבר יש לנו בבית

(שכבר נהרסו- התרחבו- איבדו את הצורה אחרי בדיוק 2 כביסות). אגב, אותו הדבר בדיוק על קניות און ליין, שם אפילו לא צריך לסחוב שקיות ופתוח 24/7!

לפני כמה שנים ואולי בעקבות הפרוייקט שלי, חברות טובות הפסיקו לשלוח לי תמונות בוואטסאפ על התייעצויות מול המראה בתאי מדידה שונים.

הטענה שלהן הייתה: איפה אריאלה ומה עשית לה?

כבר לא היה להן כיף לקבל ממני את התשובה: יש לך מיליון כאלה בארון!

לא מדובר רק על גיל- שאין ספק שמגיע עם שכל ויכולת לדייק- מדובר על משהו כה פשוט כמו להעדיף לקנות מכנסי ג׳ינס מעולים שלא מאבדים את הצורה אחרי כביסה, במקום לקנות חמישה זוגות בעונה.

MARITHE FRANCOIS GIRBAUD | אחד המותגים הטובים בעולם במכנסי ג׳ינס

POLO | מכופתרת פסים

מדובר על להעדיף לקנות ג׳קט או חולצה מבדים איכותיים

ולא מבד זול שמרגיש כמו שקית ניילון על הגוף,

או לרכוש פריט אחד על-זמני ומדויק שמתשתלב עם המלתחה

על פני בגד סופר טרנדי, שלא מתאים לי- רק כי בלוגרית מהממת בת 18 מלונדון לבשה אותו.

כל זה רשום על התוויות, מה שלא רשום זה באיזה תנאי יצור הבגד שלכם מיוצר. פה הבעיה הגדולה. לא תמיד יצור במזרח הוא פחות הומני מייצור במפעלים צפופי אדם ולא אנושיים באמריקה. פה אתן תצטרכו לחקור ולסמוך על המותגים שאתם אוהבים. יש המון מידע ברשת ואתן מוזמנות לקחת אחריות אישית.

(זה כבר נושא לבלוג שלם ומורחב בנושא, אשר יגיע בהמשך) קנייה איכותית, לא קשורה לכמות, מה שחייבים הוא ארון שמשרת אותנו ונותן לנו אופציות לשילובים מגוונים ומעניינים.

ארון שמשרת אותנו

ודבר אחרון ולא פחות חשוב: לחרוש זה באופנה. אני חורשת על מכנסי הג׳ינס האיכותיים שלי כבר 3 שנים ואני עוד מאוהבת בהם. ראו אותך עם הבגד כבר באינסטגרם? אז מה!!

חורשת על המכנסי ג׳ינס, גם באינסטרגרם

ירוק, איכותי ובוגר זה הכי אופנתי שיש ❤

דה קלוזט זו הזדמנות מצוינת להכניס לארוננו, גם לשלי, פריטים איכותיים ומהממים שנלבשו פעמים בודדות-אם בכלל, במחירים הרבה יותר נמוכים ממחירם המקורי. איכות זו לא מילה גסה. לסיבוב בארון פרימיום >> daklozet.com/premium


581 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page