top of page

חגיגת ה-1 לספטמבר !


אזהרה!! אם את לא אמא, תתעלמי מהפוסט הזה... ספויילר.

יש משהו כיף בחופש הגדול, בעצם שני דברים בלבד: יקיצה טבעית והשני לא להכין סנדוויצ'ים לבית הספר.

אז זהו, מכריזה בזאת על חגיגת ה-1 לספטמבר! לדעתי צריך להיות יום חופש רשמי להורים, כולל יום ספא חינם וטיפול 10,000. ולענייננו: מה לובשים לעבודה? לא משנה כל כך איפה את עובדת השאלה רלוונטית לכל מקצוע ולכל בוקר. פה מתחילה מיומנותה של כל אמא, להתלבש מהבוקר למשמרת ראשונה שהיא בתשלום/משכורת ועד למשמרת השנייה/ללא תשלום חוץ מ"אמא את מעצבנת". אז בואי לשופינג עם רשימת הבייסיקים שלנו:

1-ג'ינסים מנצחים ובמידה הנכונה! Leggings, SECOND SKIN, מכנסי ג'ינס עם לייקרה, איך שתרצי לקרוא להם, פשוט חובה. נכון, יש כאלו שיגידו שמכנסי הג'ינס האמיתיים הם ללא לייקרה. אני זוכרת מימי ההתבגרות איך סגרנו אותם בלחץ, בלי לנשום שוכבות בתא ההלבשה כי מתרחבים, עאלק. *תוסיפי לזה חולצת כפתורים לבנה או שחורה, צעיף קטן או תכשיט ואת מסודרת למשמרת הראשונה ושנייה.

2-חולצת כפתורים לבנה אוברסייז. כן.אוברסייז. לא הצמודה עם כפתורים הנוטים להיפתח באזור החזה או יותר גרוע ופחות סקסי בבטן! במיוחד אם את מבלה בישיבה את רוב יומך.

לארון השראה >>> Hello September

לארון השראה >>> Hello September

לארון השראה >>> Hello September

3-נעליים שטוחות סוף! בלרינות, אוקספורד, סניקרס, אם עבודתך מאפשרת זאת, הם ממש לא רק לספורט. אם יש לך את האופציה לכל היום מה טוב. גם את תרוויחי וגם הגב שלך. אם לא, סניקרס, בלרינות או הוויאנס (כאופציה הכי פחות פאשניסטה אבל הכי פרקטית לגינה) באוטו הן יפתרו את העניין. 4-תיק אין סופי, כמה שיותר קל. כזה שכל הבית נכנס פנימה. מי לא הכניסה את היד לתיק להוציא משהו בפגישת עבודה ולא יצא עם פירורים, מכוניות, ההפתעות של מקדונלדס? אני נתתי פעם כרטיסי סופר-גול במקום כרטיס ביקור. כן יש לי בנים. *טיפ קטן: מגבונים. טיפ גדול: מגבונים יחידים שנותנים בסוף הארוחה במסעדות. 5-ג'קט מנצח. עור, טריקו, מחוייט. לא משנה איזה אבל הג'קט הזה שכאשר את שמה אותו משדרג לך כל הופעה.

6-מכנסי סיגר שחורים עד הקרסול. תפנימי. זה האורך הנכון, הכי אלגנטי, נשי ומאריך את הרגל. 7-LBD או שמלה שחורה קטנה. אני קצת חוזרת על עצמי כי תכלס זאת המלצה נצחית אבל פשוט זה הפריט המנצח בכל מלתחה, אמא לא אמא. שימי לזה תכשיט, ג'קט, צעיף נעליים שונות, תיק שונה קיבלת אין סוף הופעות ושימושים שונים. וגם שלבי לה סניקרס למשמרת השנייה ותהיה האמא הכי קולית בגינה.

לארון השראה >>> Hello September

8-טישרטים. והמון...עם גזרה מנצחת ועדיפות קלה לקיפול קטן בשרוולים. עם כיתוב חמוד-מצחיק-מעורר השראה או פשוט בלי. אבל העיקר מכותנה איכותית. 9-צעיפים, מטפחות וכו'. במקום תכשיט. הרבה יותר שיק ועם אין סוף אפשרויות. 10-טיפוח. מיני-פדי-תספורת טובה. שלושת הכללים שהם הבסיס ללוק מנצח. איפור נוח קל ומהיר. אם את מוכשרת בטירוף לכי על איילינר. אבל אם את מה99% שמתאפרות ב 5 דק' או בפקק, עזבי. פרקטיות זה שם המשחק.

אז 1 לספטמבר שמח ואל תתלהבי מידי, תיכף יש את חופשת החגים.

לארון השראה >>> Hello September


43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page