top of page

כחול לבן זה אריק


דרך ארץ - אריק זאבי

אני חושבת שאם היו נותנים לי שנייה לציין מי הוא הספורטאי שמבחינתי מייצג את מדינת ישראל, בלי לחשוב פעמיים הייתי אומרת אריק זאבי.

לא רק בגלל ההישגים שלו, לא רק בגלל שג׳ודו הוא ספורט אהוב אצלי במשפחה ולא רק בגלל שהוא מייצג גאווה ישראלית אלה בגלל שהוא בן אדם שמראה לכולנו דרך ארץ.

אריק זאבי, אחד הספורטאים הישראלים המעוטרים והאהובים ביותר, מאמין שמה שתקף לספורט תקף גם לכל תחום עיסוק אחר. אפשר לומר שתחרויות ספורטיביות הן מיקרוקוסמוס מרוכז ואינטנסיבי של החיים.

ב 2011 ראה אור ספרו של אריק "לנצח בקרבות היום יום" בהוצאת מדיה 10

"מרגע שהבנתי שכל מה שאני חווה בחיי הספורטיביים מעצב את מי שאהיה בעתיד בכל התחומים, אפשר לומר ש"גיליתי את האור...". התברר לי שאי אפשר להפריד בין הפרקים השונים בחיינו וכי אם נשים בצד תכונות גנטיות שרכשנו מהורינו, הרי אנחנו בסופו של דבר תוצר של סך החוויות שעברנו בחיינו, או במילים אחרות - הנסיון שצברנו.

הרי ככל שאנו חווים דברים רבים יותר בחיים, אנו זוכים להכיר את עצמנו לעומק ובתוך כך לרכוש ידע שישרת אותנו במצבים דומים בעתיד"

לנצח בקרבות היום יום

כיום אריק הוא מאמן בוגרים חובבנים, ילדי גן ובית ספר ונבחרת הקדטים של מדינת ישראל ויחד עם זאת מחלק לנו את הידע שלו בהרצאה וסדנה מרתק: ״כיצד לנצח את קרבות היום יום״

חזון הקרן הוא לממש באופן משמעותי, אפקטיבי ורחב ככל שניתן את הפוטנציאל האולימפי הקיים בישראל באופן שיהווה גם מנוף להובלת שינוי מהותי, אמיתי, עמוק ורחב בנוער ובחברה הישראלית.

אז רק נותר לי לאחל לכם חג עצמאות שמח ולהזמין אתכן לבקר בארון של אלוף, של מדליסט, של אבא ובעל, של בן אדם שגורם לי להיות גאה במדינה שלנו!

זוכה מדליית ארד באולימפיאדת אתונה 2004

אחרי כל מה שנאמר, מיותר לציין שכל הרווחים של אריק ממכירת הפרטים מהארון הם תרומה לקרן למצויינות אולימפית.

חג כחול לבן שמח!

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page